Všeobecné zmluvné podmienky
Ak chcete nakupovať, alebo sa stať aktívnym užívateľom webovej stránky https://sinbbudy.sk, pozorne si prečítajte nižšie uvedené Všeobecné zmluvné podmienky a Vašu objednávku odošlite iba v prípade, ak súhlasíte so všetkými ustanoveniami tohto dokumentu. Ďakujeme.
Základné ustanovenie
Nižšie uvedené obchodné podmienky sa týkajú zmluvy uzatvorenej na diaľku prostredníctvom eshopu https://sinbbudy.sk medzi majiteľom webovej stránky a objednávateľom na základe zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku.
Predmet zmluvy
Zmluva uzavretá na diaľku stanovuje práva a povinnosti zmluvných strán – majiteľa webovej stránky a objednávateľa – súvisiacich s objednávaním tovaru cez webovú stránku https://sinbbudy.sk
Zmluvné strany
Táto zmluva vznikla medzi majiteľom webovej stránky https://sinbbudy.sk a užívateľom tejto služby (objednávateľom). Podmienky zmluvy považujú obe strany za záväzné.
Majiteľ webovej stránky:
Sídlo: Čalovec 289, 946 02 Čalovec
IČO: 47122820
E-mail: nfo@sinbbudy.sk
Telefón: +421 905 194 646
Uplatnenie reklamacie resp. sťažnosti:
Čalovec 289, 946 02 Čalovec
Vznik zmluvy
Podmienkou platnosti objednávky tovaru cez https://sinbbudy.sk je oboznámenie sa s obchodnými podmienkami a jej prijatie.
Odoslanie vyplnenej objednávky objednávateľom sa považuje za návrh na uzavretie zmluvy na základe podmienok uvedených majiteľom webovej stránky prostredníctvom e-shopu. Potvrdením objednávky majiteľom webovej stránky dochádza k uzavretiu zmluvy.
Jazyková verzia zmluvy: Slovenská
Popis poskytovanej služby
Webová stránka https://sinbbudy.sk je internetová stránka vytvorená za účelom predaja psích búd, chovateľských potrieb, doplnkov a súčiastok. Jednotlivé produkty sú podrobne popísané. Spôsob dopravy a platby si objednávateľ môže zvoliť pri vytvorení objednávky.
Postup pri nakupovaní
Na webovej stránke https://sinbbudy.sk si môžete vytvoriť objednávku bez registrácie.
Jednotlivé domčeky si môžete vybrať po kliknutí na odkaz Psie búdy. Na stránke vybraného produktu sú uvedené všetky informácie súvisiace s príslušným domčekom, doplnkom, alebo súčiastkou.
Tu sa dá zvoliť rozmer,Všetky psie búdy sú izolované.
Domček si objednáte kliknutím na tlačidlo „Vložím do košíka“.
V menu Objednávanie je potrebné ešte raz skontrolovať vybraný produkt.
Ďalším krokom je voľba dodacích a fakturačných údajov. Vyberte spôsob platenia (Platba) a spôsob doručenia (Doručenie). Tu máte možnosť ešte pridať poznámku v súvislosti s objednávkou.
Pred odoslaním objednávky je nevyhnutné prijať podmienky nákupu, ktoré sú podrobne uvedené vo VZP. Tu sa môžete prihlásiť aj k odberu nášho spravodaja (newsletter).
Pre ukončenie objednávky je potrebné kliknúť na Potvrdenie objednávky.
Ceny uvedené na webovej stránke sú ceny bez nákladov na dopravu.
Faktúru o objednanom produkte a nákladoch na dopravu zasielame spolu so zásielkou.
Za škody spôsobené uvedením nepravdivých a technické problémy, ktoré vzniknú v súvislosti s objednávkou, majiteľ webovej stránky nezodpovedá.
Spôsoby platenia
1. Dobierka, platba v hotovosti:
Objednanú psiu búdu môžete zaplatiť šoférovi v hotovosti pri doručení zásielky
2.Cenu vybraného produktu pri zakúpení priamo v sídle našej spoločnosti je potrebné zaplatiť v hotovosti.
3.Platba vopred prevodom na účet:
Konečnú cenu objednávky je potrebné zaplatiť bankovým prevodom, v lehote 4 pracovných dní. Vybranú psiu búdu odosielame po prijatí úhrady na Vami uvedenú adresu. V prípade, ak úhrada nebude prevedená na náš účet do 4 pracovných dní, objednávku zrušíme.
Spôsoby dopravy
Kuriérska služba:
Doručuje sa aj s vlastným vodičom a našim autom v pracovné dni medzi 6-20 hod, doba dodania je 5-15 pracovných dní. 1 alebo 2 dni pred doručením zavoláme objednávateľovi na uvedené telefónne číslo a oznámime dátum a približný čas doručenia, aby sme predišli zbytočné problémy nedoručenia objednaného tovaru. 10-30 minút pred doručením vodič zavolá objednávateľa a upresní čas príchodu.
Podmienky doručenia:
- Zákazník je povinný zabezpečiť pomôc pri vykládke. V závislosti od veľkosti búdy.
Zásielku posieláme s kurierskou službou.
Zásielka a balné: podla cenníka kuriérskej služby
Osobný odber:
Osobný odber objednaného tovaru je možný vo vopred - e-mailom alebo telefonicky - dohodnutom termíne v mieste sídla našej spoločnosti (426 Čalovec, 94602).
Prepravné náklady
- Dopravné náklady: podla cenníka kuriérskej služby
Objednávateľ sa zaväzuje, že v súlade so zvoleným spôsobom platenia a doručenia sa postará o prevzatie zásielky s objednaným produktom/produktmi aj o uhradenie kúpnej ceny.
Objednávateľ je povinný zásielku v deň doručenia prevziať skontrolovať. Neskôr už reklamácie na nekompletnosť zásielky nebudú akceptované. Objednávateľ sa zaväzuje, že škody vzniknuté neúspešným doručením zásielky, ku ktorému došlo jeho zapríčinením, uhradí spoločnosti Sinb-búdy v celom rozsahu.
V prípade poškodenia zásielky počas prepravy je objednávateľ povinný túto skutočnosť okamžite oznámiť majiteľovi tejto webovej stránky. Neskôr už reklamácie na poškodenie zásielky nebudú akceptované. Prepravné náklady za vrátenie a opätovné odoslanie zásielky znáša majiteľ webovej stránky.
Reklamačný poriadok
Majiteľ webovej stránky zodpovedá za vady, ktoré má tovar pri prevzatí objednávateľom. Pri použitých veciach nezodpovedá za vady vzniknuté ich použitím alebo opotrebením. Pri veciach predávaných za nižšiu cenu nezodpovedá za vadu, pre ktorú bola dojednaná nižšia cena. Ak nejde o veci, ktoré sa rýchlo kazia, alebo o použité veci, zodpovedá majiteľ webovej stránky za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí veci v záručnej dobe (záruka).
Záručná doba na nový tovar je 24 mesiacov, ktorá plynie od prevzatia tovaru objednávateľom. Záručná doba na služby (oprava alebo úprava veci) je 3 mesiace. Záručná doba na zhotovenie veci na zákazku je 24 mesiacov.
Záručný list sa vystavuje na žiadosť objednávateľa. Na uplatnenie reklamácie postačuje doklad o kúpe.
Ak má tovar vadu, ktorú možno odstrániť, má objednávateľ právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Majiteľ webovej stránky je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť.
Objednávateľ by však nemal ďalej používať vec, na ktorej zistil vadu. Ak ide o chyby, ktoré sa vyskytnú po kúpe, treba ich vytknúť bez zbytočného odkladu od zistenia chyby, najneskôr do uplynutia záručnej doby. Po uplynutí záručnej doby právo na reklamáciu zanikne.
Opotrebovanie charakteristické pre daný materiál alebo použitie sa nepovažuje za vadu. Nejde o vadu, pokiaľ z povahy predanej veci vyplýva, že jej životnosť je kratšia než záručná doba a keď pri obvyklom užívaní takej veci dôjde k jej celkovému opotrebovaniu ešte pred uplynutím záručnej doby.
Objednávateľ môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým majiteľovi webovej stránky nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady. Majiteľ webovej stránky môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to objednávateľovi nespôsobí závažné ťažkosti. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má objednávateľ právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú majiteľovi webovej stránky, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však objednávateľ nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať. Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má objednávateľ právo na primeranú zľavu z ceny veci.
Práva zo zodpovednosti za vady sa uplatňujú u majiteľa webovej stránky, na adrese sídla. Ak je však v záručnom liste uvedený záručný servis, ktorý je v mieste majiteľa webovej stránky alebo v mieste pre objednávateľa bližšom, uplatní objednváateľ právo na opravu v záručnom servise. Záručný servis je povinný opravu vykonať v lehote najneskôr do 30 dní.
Ak dôjde k výmene, začne plynúť záručná doba znova od prevzatia novej veci. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka.
Vybavením reklamácie sa rozumie ukončenie reklamačného konania odovzdaním opraveného výrobku, výmenou výrobku, vrátením kúpnej ceny výrobku, vyplatením primeranej zľavy z ceny výrobku, písomná výzva na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie.
Pri uplatnení reklamácie majiteľ webovej stránky určí spôsob vybavenia reklamácie ihneď alebo v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku alebo služby, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr; vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má objednávateľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.
Majiteľ webovej stránky je povinný pri uplatnení reklamácie vydať objednávateľovi potvrdenie. Ak je reklamácia uplatnená e-mailom, majiteľ webovej stránky je povinný potvrdenie o uplatnení reklamácie doručiť objednávateľovi ihneď; ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie; potvrdenie o uplatnení reklamácie sa nemusí doručovať, ak objednávateľ má možnosť preukázať uplatnenie reklamácie iným spôsobom.
Vrátenie tovaru – odstúpenie od zmluvy bez udania dôvodu
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy podľa zákona č. 104/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na ďialku. Toto právo môže využiť len objednávateľ - spotrebiteľ.
Tovar sa považuje za prevzatý objednávateľom okamihom, keď objednávateľ alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru, alebo ak sa
a) tovary objednané objednávateľom v jednej objednávke dodávajú oddelene, okamihom prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný,
b) dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, okamihom prevzatia posledného dielu alebo posledného kusu,
c) tovar dodáva opakovane počas vymedzeného obdobia, okamihom prevzatia prvého dodaného tovaru.
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je dodanie tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.
Objednávateľ nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je:
predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa (napríklad búdy alebo voliéry, ktorých rozmery či vlastnosti si objednávateľ vyžiadal a sú odlišné od štandardne ponúkaných možností uvedených pri jednotlivých produktoch),
predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený,
predaj tovaru, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom.
Objednávateľ môže uplatniť právo na odstúpenie zmluvy v písomnej podobe alebo na inom trvalom nosiči (napr. e-mailom).
Právo na odstúpenie od zmluvy je možné uplatniť odoslaním oznámenia o odstúpení od zmluvy aj v posledný deň 14-dňovej lehoty.
Po doručení oznámenia o odstúpení od zmluvy majiteľ webovej stránky vráti najneskôr do 14 dní objednávateľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov. Majiteľ webovej stránky vráti platbu rovnakým spôsobom, ako objednávateľ použil pri svojej platbe. Objednávateľ sa môže s majiteľom webovej stránky dohodnúť aj na inom spôsobe vrátenia platby.
Majiteľ webovej stránky nie je povinný uhradiť objednávateľovi dodatočné náklady, ak si objednávateľ výslovne zvolil iný spôsob doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný majiteľom webovej stránku. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na doručenie, ktoré si zvolil objednávateľ, a nákladmi na najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný majiteľom webovej stránky.
Pri odstúpení od zmluvy majiteľ webovej stránky nie je povinný vrátiť objednávateľovi platby pred tým, ako mu je tovar doručený alebo kým objednávateľ nepreukáže zaslanie tovaru späť majiteľovi webovej stránky, ibaže majiteľ webovej stránky navrhne, že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním poverenej osoby.
Objednávateľ je povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať tovar späť alebo ho odovzdať majiteľovi webovej stránku alebo osobe poverenej majiteľom webovej stránky na prevzatie tovaru. Táto lehota sa považuje za zachovanú, ak bol tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty.
Pri odstúpení od zmluvy znáša objednávateľ iba náklady na vrátenie tovaru majiteľovi webovej stránky alebo osobe poverenej majiteľom webovej stránky na prevzatie tovaru a aj náklady na vrátenie tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty.
Objednávateľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru.
Objednávateľ má po doručení tovaru možnosť odskúšať jeho funkčnosť, nemôže však tovar používať, ak odstupuje od zmluvy. Na účely zistenia povahy, charakteristík a funkčnosti tovaru by mal objednávateľ s tovarom manipulovať a skontrolovať ho len takým spôsobom, akým by mu to bolo umožnené v „kamennom“ obchode. Od objednávateľa sa vyžaduje, aby počas lehoty na odstúpenie od zmluvy s tovarom manipuloval a kontroloval ho s náležitou starostlivosťou.
Záruka, garancia
2 ročná záruka sa vzťahuje na konštrukciu, stabilitu a na izoláciu, na dodanom tovare.
Záruka sa nevzťahuje na poškodenie rozhryzením, na opotrebenie každodenným používaním, používaním v rozpore s určením produktu alebo hrubým zaobchádzaním, na poškodenia zapríčinené nesprávnym používaním (napr. mechanické vplyvy, rozhryzenie, doškriabanie, údery, atd.).
Podmienkou uplatnenia záruky je číslo objednávky,
Alternatívne riešenie sporov
Objednávateľ – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na majiteľa webovej stránky so žiadosťou o nápravu (napríklad e-mailom), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým majiteľ webovej stránku vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že majiteľ webovej stránky porušil jeho spotrebiteľské práva.
Podľa zákona 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v aktuálnom znení (ďalej len “zákon č. 391/2015 Z.z.”) má objednávateľ takisto právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len “subjekt ARS”), a to v prípade, že majiteľ webovej stránky na jeho žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jeho odoslania. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z.
Zoznam subjektov ARS je uvedený na stránke Ministerstva hospodárstva SR www.mhsr.sk. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa ustanovenia §12 zákona 391/2015 Z.z..
Objednávateľ má možnosť podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm.
Alternatívne riešenie sporov môže využiť len objednávateľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi objednávateľom a majiteľom webovej stránky, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Toto alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku, netýka sa však sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od objednávateľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR.
OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
Osobné údaje zákazníka sú spracovávané predávajúcim ako správcom osobných údajov.
Poskytnutie osobných údajov zákazníkom je dobrovoľné, ale nevyhnutné pre účely založenia objednávky, využívania uvedených elektronických služieb, uzatvorenia kúpnej zmluvy.
Predávajúci využíva zodpovedajúce technické a organizačné prostriedky, zaisťujúce ochranu spracovávaných osobných údajov.